Pages

Thursday, March 10, 2011

Permisi dulu...

Assalamualaikum WBT,

Saya sebenarnya sangat tidak tahu nak tulis apa,tapi nak menulis jugakk.Macam mana ni..Pikir punya pikir,idea masih kontang bak kemarau panjang.

Ummm..

Hahh,saya nak meluahkan kekesalan saya atas sikap saya sendiri.Saya perasan kan kekeringan idea saya adalah berpunca dari sikap saya yang sangat kurang membaca bahan-bahan ilmiah semenjak 2 3 menjak kebelakangan ini.

Sudah lama saya tidak 'bermesra' dengan tulisan penulis dan motivator terbaik saya ini.Suraya Ghazali (Perunding Psikologi Keluarga dan Guaman Syarie),Dr.Rushmini Maris Ismail,Dr.HM Tuah Iskandar dan Dr.Haji Juanda Haji Jaya.

Semestinya tidak akan saya lupakan penyumbang halwa telinga terbaik Profesor Dr. Muhaya Muhammad,Pakar mata dan merupakan daie dan mursyid terbaik saya.Corak penyampaian ilmu yang sangat lembut,bernas dan berhikmah.Cuba kalian semua dengar dalam ikim.fm dalam slot "islam itu indah" setiap rabu pukul 10 pagi.Saya menyanjungi beliau dan sangat terpesona dengan ilmu dan kerendahan hati yang beliau miliki.

Pemandangan dari sebuah masjid di Pasir Mas

Tahukah anda,saya sebenarnya telah tersasar tajuk.Lantas saya perlu berlari2 anak kembali semula kepada tajuk kita tadi..hehehe..

Permisi dulu ya.Seminggu ja,saya mahu pulang ke kampung halaman saya nun jauh di Tanah Merah.Mahu bertemu sama orang2 tersayang yang merupakan penyokong kuat saya disaat saya susah dan senang..

Okla,doakan yang terbaik untuk saya ya..Saya sayang kamu semua "kasih sesama makhluk".

No comments:

Post a Comment