Pages

Wednesday, July 06, 2011

Untuk kamu,sahabat.

Hari ini 06/07/2011
saya mahu mendedikasikan sesuatu untuk kamu..

Selamat Hari Lahir yang ke 28 sahabat..
Semoga panjang umur,murah rezeki.dipermudahkan urusan amal ibadat
dan diterima segala amalan baik.

Mahu sekali menitipkan kata2
ini...

Sesungguhnya saya bahagia memiliki
kamu duhai sahabat..

Ya,kebahagiaan itu
sebenarnya sangat sukar dizahirkan
dengan kata2..

Kebahagiaan yang kita miliki
adalah kolaborasi
antara kejujuran dan keikhlasan..

Sebab itulah
walau dimamah usia
tautan kasih antara kita tetap ada...

Oleh sebab kejujuran itu,
awaklah orang pertama yang saya cari..

Dan kerana keikhlasan itulah
ukhuwah ini masih kukuh bersemi..

Inilah yang dikatakan sahabat..

Lastly,tahniah
selangkah lagi ke alam baru...
Saya doakan yang terbaik untuk kamu berdua
Semoga kekal bersama hingga ke syurga abadi...

Catatan Tulip::Nira Hassan merupakan
sahabat yang paling rapat dengan saya.
Perkenalan kami bermula awal januari 1996...

No comments:

Post a Comment