Pages

Sunday, July 24, 2011

Dekorasi...

Mencari Ilham di hujung minggu...

The Pinky..nampak macam style remaja belasan..
Saya sukakan almari sebelah kanan tuuu..
dan 2 meja bulat yang ada lilit2
macam coklat lollipop!

Es Yu Su Kea 'a Ka = SUKAAAAAAA
Combination dark purple and white...Terbaik!

Pink+Purple=ok la jugak...

Biru Lembut + Ungu Lembut....Tenang jaa

Haa..yang ni saya sgt suka..
sebab sebelah kiri katil tu ada saya...
Ni tema purple cair (dinding)
Saya sangat compius warna renda cadar dan renda langsir..

Cantik blue..
dalam minda dok plan
English Decoration
Secara automatik semua perabot
berasaskan warna putihhhh...

Pokok besar...yg tak tahan tu...

Yezza...saya sangat setuju dengan
bedroom yang luas 24 kaki persegi!!

Paling kurang 20 kaki pun dah ok..

Cuba imagine,bila dah letak almari pakaian ,
katil dan almari solek..
macam dah tak muat dah nak letak mini sofa atau
beberapa perabut hiasan yang lain...

Pendapat saya selalu dibangkang oleh my abah..

abah : Kak,buat apa bilik luas2..???
saya : Cantik bah,bila letak banyak barang..ada lagi ruang santai..
abah : alahhh,bukan 24 jam pun nk duduk dalam bilik..
saya : yalah,mesti nak kena cantikk jugakss..

Hehe...saja je ngada2..

No comments:

Post a Comment