Pages

Friday, July 08, 2011

5 sebab kenapa saya suka tengok Ana Luciana Bt Lukman

Ana Luciana Bt Lukman...

Rasa macam tak nak miss tengok cerita ni..

Saya sebenarnya bukanlah seorang hamba TV
yang tegar,
Saya begitu demand dan selektif dalam
memilih hiburan
untuk dijadikan bahan tontonan
dua pancaindera ini..

Namun,
kehadiran 'Ana Lulu'
benar2 menghiburkan saya..

Antara 5 sebab mengapa saya mesti
tengok Ana Lulu..

1) Saya sangat sukakan backgroundnya
yang 85% berkisarkan bunga ajer...

Saya sukakan bunga
dan saya benar2 percaya ramai
dikalangan wanita sangat menyukai
tumbuhan ciptaan Allah yang satu ini..

(Kalau tak caya cuba pembaca hadiahkan saya
sekuntum bunga..mesti saya suka punyelah..wink..wink**)

2) Saya menyukai watak Nora Danish dalam cerita ni

Dia seorang yang strict dan skema
lurus ajer budaknya..

Tak suka bersangka buruk..

Kezen dia ngumpat dan ngata dia
tapi dia macam xdak perasaan marah..

Baik sungguh budaknya..!

3) Yang paling best,saya sangat sukakan lagu ini,
try dengar intro dia..

Intronya yang
sangat tak boleh tahan...

Best..!

Tabik spring pada Komposer
serta Kolaborasi mantap dendangan Yuna and the gangs!


4) Kerana cerita ini secara tidak langsung
telah memenuhi ruang santai saya
pada waktu malam...

5) Saya juga sangat sukakan nilai kasih
sayang yang ditunjukkan oleh Haris (Kamal Adli)
kepada anak tunggal perempuannya,
walaupun anaknya seorang
kanak2 yang bisu..

emm,kasihnya ayah..

Haris seorang duda muda+hensem
yang kematian isteri...

TU:: Bila tengok bunga rasa tenang jaa jiwa kan..

Ada yang syorkan saya tengok "Annisa.."
nanti saya cuba ikhtiarkan..

2 comments:

  1. samela kite.. aku pun xnk miss cite ni da.. cite yg byk pengajaran... jd dr sndr.. tlg family kat kg.. tabah n sabar menghadapi dugaan n rintangan hidup... n nora danish sgt commey..!!!

    ReplyDelete
  2. ya sgt comeii,manja2 gitu..suka sbb dia baik dan sgt jujur..Espclly ms dia tutup kedai awaii ms nk p kursus MLM,byk kali dia tnya kwn dia "takpe ke??..takpe ke??"

    ReplyDelete