Pages

Monday, February 07, 2011

What's On Your Mind??


Apa yang bermain2 dalam fikiran anda???
Sebagai seorang kakak
seringkali saya tertanya-tanya...
Setiapkali my bro kuasa 2
bawak balik paper
tak kiralah Harian Metro,Sinar Harian
hatta akhbar langganan tetap
abah setiap bulan iaitu Harakah
sekalipun...
***
~ 3 akhbar ini sahaja yang berjaya
menembusi ruang bacaan harian rumah saya,
yang bertindak sebagai kipas-kipas
telah lama kami tinggalkan...hehee..~
***
My Little Sister Damya Harleena
pasti berebut2 nak baca sama.
Cik Mia siap meniarap lagi
nak baca..
Sehingga kini saya kurang arif akan
kecenderungan dan minat yang dimiliki beliau.
Apa yang saya tahu beliau sangat suka
'mengemas' almari buku..
you know what is the meaning 'mengemas'...
Dalam beberapa minit lagi akan
terlihatkah hasil 'kekemasan' beliau tadi.

Baca apa ni dikk??

Apa yang pasti saya sangat gembira dan senang hati

jika si kecik ni lebih "menurun" ~lahjah kelantan dehh..~

a.k.a mengikut minat my mom yang sangat-sangat suka membaca.

Mungkin Cik Mia terikut2

perangai my mom..


khusyuknyaaa...


Mengikut perkembangan semasa ,

Nur Damyaa Harleena yg baru mencecah umur 3 tahun ini

hanya pandai menyebut A B C sampai H je.

1 2 3 sampai 12

dan Alif Ba Ta smpai Jim...

tapi sangat ingat dan fasih lirik lagu Maher Zain

especially "Everytime you feel like u cannot go on..."

sampai satu rangkap dan chorus punyalah cepat ingat

"dont despair and never loose hope...."

La nie dia duk minat lagu "Allah Yallah Kiya karo plak...

~Sebagai kakak~ Menyokong segala yang baik2..

No comments:

Post a Comment