Pages

Monday, February 14, 2011

Moody...tp sekarang dh cool

N3 sedikit emo
membuak rasa mengusik jiwa

Saya manusia biasa
punye sedikit kelebihan
tapi
sangat banyak kekurangan...

sekelumit perasaan
dalam penasaran..

udah2..tak perlu nak melalut jauh..!

Saya kurang suka pada orang yang banyak merungut
dan saya juga kalau boleh tak nak jadi orang yg suka merungut..!

Kata My Bonda,
Bila kita banyak sangat merungut dan tak puas hati
jadi akan hilang rasa keikhlasan dan keseronokan buat kerja..
Malah sampai satu tahap
ia akan menjadi sia-sia..
umpama
tiada pahala kebaikan langsung atas titik usahamu tadi

(ohh,pandai kau menjawab ya Tulip..!)

Namun, hari ni saya nak jugak merungut...
kalau boleh tak nak hurai panjang
sekadar jer...

"Saya tidak akan terasa hati jika tidak ada masa langsung
untuk rehat dan mengunyah 2 biji karipap serta segelas neslo ais,
Namun saya rasa sangat berkecil hati andai sedikit masa yang
saya ada terpaksa digunakan untuk relief (ganti)
sehingga saya perlu berkejar2 untuk solat zohor dalam kiraan 10 minit"


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

4.00 petang,berlari ke kantin amik anak2...
owwhh bagai lipas kekudungan!!

Saya insan yang lemah
ada ketikanya gumbira
ada saatnya sedih..

Percayalah,sekarang saya dh ok..
tadi jer agak emo..
huhuhu..

No comments:

Post a Comment