Pages

Sunday, October 31, 2010

26 Tahun Menyambung Kontrak...

Alhamdulillah...
Sebenarnya agak sukar untuk diterjemahkan dengan
kata-kata.Namun Dia Maha Mengerti apa sahaja yang tersembunyi 
di dalam hati ini..

Pertama sekali syukur kehadratNya..
kerana hari ini
Tahun ke 26 masih diberi 
RUANG dan PELUANG
menyambung 
KONTRAK NYAWA
denganNya..

Syukur tidak terhingga dengan limpah rahmatNya
saya masih mampu berdiri,
diberi kesempatan menyedut udara
diberi ruang merealisasikan impian
dikurniakan
kekuatan...
Yaa...kekuatan untuk segala perkara..
Kekuatan dan ketenangan..
yang sering saya 
DAMBAKAN...

Ucapan Terima Kasih juga 
pada semua sahabat handai..
yang sudi menyimpan tulus kudus ingatan kalian pada saya.

Tak kiralah melalui Fb,mesej,inbox... and Call..

Saya doakan limpah rahmat dan kasih sayang Allah
jadi milik kita bersama...

"Jaga Hak Allah,nescaya Allah jaga hak kita"

Thank You My Bestfren from Bangi...
30 minit awaii wish befday untuk i..
(nk suruh i cpt tua la tue..)

Insan yang melahirkan saya..
My Lovely Mother, 2 minit awaiii htr sms..
Wish my befday..
Tenkiuss jugak..
Kakak sayang mak selamanya...
(tenkiuss krn sgt memahami..)

Tenkiuss jugakk buat Abah tersayang...
Abah:Selamat Hari Jadi Kak...
Me: Tima Kasih abah,hr jd yg ke berapa bah??
Abah:hehe...Abah pun x ingat..
Me:...Huhu sampai hati abah x ingat..ke 16 tahun la abah..
(Lelaki memang suka memikirkan perkara2 makro,
berbanding pompuan suke pikir bnda mikro...(",)...)
Tak mengapa..bahagia jugakk..

Yang paling mengesankan sms from 
my little sista form 1...(Tella)
"Selamat Hari Jadi untuk kakakku yg ke 27..
(kak baru 26 la adikk...)
semoga panjang umur dan mendapat rezeki yang halal"

Saya sangat bimbang dengan ayat yang last itu..
REZEKI YG HALAL...

Semoga terpelihara kehalalannya...
(nanti saya hurai lainkali cerita tentang
rezeki yg halal yang pernah diceritakan
oleh my pensyarah maktab)

Tenkiuss jugaklaa pada my bestfren from Bangi and Puchong
kerana sudi menghabiskan masa seharian  bersama saya
hari ni...

Terima Kasih sudi berkongsi susah senang bersama...

Last sekali,tiada lain yang saya harapkan dalam hidup 
saya melainkan dikurniakan kerahmatan dan kasih sayang Allah
sepanjang masa..

Dikelilingi insan2 yang menyayangi saya dan insyaAllah akan terus 
menyuburkan cinta kasih saya pada semua..

31 OktOber 1984 ,permulaan kehidupan 
sebuah anugerah satu kurniaan..
seribu pengharapan...

Ya Rabb..
Alhamdulillah...
Redha untuk segalanya...


No comments:

Post a Comment