Pages

Sunday, October 03, 2010

Hujung Minggu Yang Panjang

Gambar ni takde kaitan langsung dengan drama ini.Segala olahan adalah datang dari keboringan dan kebuntuan penulis, ianya tiada hubungkait dengan pokok yang masih hidup dan pokok yang telah kiookk atau mengalami kepupusan...


CUMA,


Renung pada keagungan ciptaanNya,rasai kesegarannya,tilik keunikannya dan yang penting sekali hayati keindahan warna UNGU yang melatari hidupnya...(Buah anggur ke camni?? mcm bukan jekk..!)

Sebenarnya....ada 3 Open hOuse,tapi tak pergi pun..huhuhu..SOrry manyak2 sama Orang-Orang Quarters Guru Sg. BulOh,Saujana Utama dan Puncak Alam..Ampun maaf dipinta mensuci rening dosa...Terima kasih tak terhingga kerana sudi menyimpan ingatan pada saya, InsyaAllah tahun depan saya pergi...(buleh plak postpone2..)


Hujung minggu ni rasa macam panjang sangat..(hehehe baru pergi kpd tajuk kita..)..Basically lah kan when lonely menyelubungi diri rasa macam lama sangat masa berlalu...1 2 3 4 5 rasa macam amat keSIPUTan waktu itu bergerak....lamanya menunggu detik.Patutla orang boleh jadi sasau ya bila boring nihh..


Untuk tidak membuang masa,actually nak wish Selamat tutt..tutt..jugak kepada My Lovely Frenzz Hermawarney pada O2 Oktober 2O1O hari tu..Moga berbahagia hendaknya...Yezza sebenarnya ada bunga bahagia dan rasa ketenangan  bila jadi anak yang taat ni.....Congrate..Barakallah Lakuma..


No comments:

Post a Comment