Pages

Wednesday, October 06, 2010

"Wanita dimata Lelaki"

Ada saje benda yg nak ditulis...


Kat rumah( kg ler ) setiap bulan majalah yang wajib dan setia dilanggan ialah Mingguan Wanita,Seri Dewi dan Keluarga,Harmoni,Mastika,Anis dan al-Islam..


Jarang-jarang kadang-kadang mak beli lah jugakk majalah Humor kegemaran dia Ujang dan Gila-Gila.


Saya sekarang macam dah terikut perangai my mum and my sis bila beli majalah Seri Dewi dan Keluarga , ruangan yang paling pantas nak dibelek ialah slot "Wanita dimata Lelaki" tulisan Abdul Jalil Ali.Macam pembawaan pulakk, rasa rugi kalau lambat baca..


Penulisan yang sungguh santai dan ringan namun sarat dengan ilmu dan pengalaman yang berguna.Sampai tergelak sengsorang saya baca.Saya sebenarnya susah nak gelak bila baca majalah, hatta majalah humor Ujang dan Gila-Gila yang terkenal dengan tag Lawak Antarabangsa tu.Tapi bila baca tulisan Abdul Jalil Ali cepat saja nak tergelak sampai keluar air mata..


Bukan niat nak promot dan saya pun tak pernah dibayar komisen untuk semua ini,tapi saya nak syorkan pada kengkawan dapatkan Majalah Seri Dewi dan Keluarga keluaran Oktober cover depan Siti Nurhaliza..Anda juga pasti tergelak seperti saya bila baca hasil tulisan Abdul Jalil Ali dibawah tajuk "Wanita 3G,2G dan 1G" terselit jenaka sinis yang membina.


Saya tak nak hurai panjang pasai ni sebab bila anda baca sendiri baru anda akan rasa terkesan dengan realiti yang kita hadapi kini.Tererla dia menulis,nak jadi terer macam dialah.Patutlah mak tak pernah miss nak beli buku tulisan dia dan tak pernah ketinggalan menyarankan kpd  saya  agar membaca slot "Wanita di mata Lelaki" di setiap keluaran.


No comments:

Post a Comment