Pages

Sunday, October 10, 2010

10.10.10

10.10.10

Tiada apalah sangat yang nak dikongsikan tentang tarikh 10.10.10 melainkan kecomelan dan kekiutan nombor yang ada padanya.Bagi pendokong bulan ni rasa macam dah serasi sangat ngan nombor 10 ni,cuma bila ada kombinasi yang cantik gitu,rasa macam rugi pulak kalau tak dedicate something kat ruang nihh..

Emm so cute,sebab itulah Syeikh Muzaffar dan Dr Harlina ambik tarikh ni untuk melakar sejarah wedding of the year untuk semua.Sesuwaii gitu dan mudah untuk diingat.

Tiada apa yang lebih istimewa bagi saya melainkan rasa syukur tak terhingga pada "Pemilik Cinta Agung" itu kerna masih memberi ruang dan peluang untuk saya mengecap ni'mat hidup didunia ini.

Bulan 10 begitu keramat buat saya,seizin "Pemilik Cinta Agung" itulah sempat jua saya menjengah dunia (sbb dh hujung bln kan).Syukur ni'mat kepada Tuhan yang memberi Rahmat. 

Okesslah..kat bawah ni saya nak panjangkan sikit pengertian antara NIKMAT dan NI'MAT ya..

Perhati betul2 NIKMAT dlm bahasa arab hurufnya (Nun qaf mim ta) membawa maksud BALAS DENDAM dan MALAPETAKA .

Manakala NI'MAT bahasa arab (Nun Ain mim ta) memberi makna KURNIAAN dan ANUGERAH. 

Hanya berbeza pada huruf  dah jadi makna lain...

Okess..


No comments:

Post a Comment