Pages

Tuesday, November 02, 2010

Sangat Touching ahh...



Hadiah pemberian kawan..

emm very2 touching la
sempena ulangtahun kelahiran ke 26
saya menerima hadiah sebuah buku
"Indahnya Hidup Bersyariat.."

setelah sekian lama mencari
dan
hampir nak order melalui online..

Terima Kasih sahabatku
Hermawarney Salleh..

Saya sangat suka buku ni..

Saya pernah baca buku ni kat Surau,
baca sepintas lalu..
sangat tidak sempat nak baca sampai habis..

Buku ini sangat sesuai untuk dijadikan panduan
dan rujukan tentang kemusykilan hidup
bermula dari detik
KELAHIRAN
hingga saat
KEMATIAN
seorang insan......

Malah,saya akan terus ingat kata-kata awak
yang sedikit sebanyak sama dengan luahan hati kecil saya..

"Bila baca buku ni rasa macam sangat sikit ilmu yang kita ada.."

Signifikannya nak menunjukkan banyak lagi perkara 
dan hukum hakam yang kita 
tidak tahu dan buat2 tak tahu...

Tenkiuss sesangat dan sangat terharu,
bila benda yang kita sangat2 nak 
direalisasikan tanpa disangka-sangka...

Sekudus doa,moga hubungan ini
terus kekal selamanya...

walaupun awak akan 
meninggalkan saya tak lama lagi...

Wish awaii pun tak pa kan..

"Selamat Pengantin Baru"

Maher Zain punyess ni 
we raise our hand
"Barakallah hulakuma wabaraka
'alaikuma wajam'a bainakuma 
fi khair..."

~Tulip Ungu yang gumbira~

No comments:

Post a Comment