Pages

Sunday, August 21, 2011

Saya punya mereka..

Saya punya mereka..
selain daripada kedamaian kampung seolah2 duk mengajak
saya pulang.Saya juga punya beberapa cinta hati
yang menjadi 'penteruja' (ada ke istilah ni??)
ataupun
penggamit kasih yang sering mencambah nikmat
sayang antara kami..

inilah insan2 yang sering saya rindukan..

Selain daripada Si Bongsu Nur Damya Harleena

saya juga dianugerahkan..

Athira SyafiQa Binti Fairuz Hisyam (xde dlm gmbr)
Adzleen Natasha Binti Fairuz Hisyam
Aliff Amsyar Bin Fairuz Hisyam
Ayraa Qaleesya Binti Fairuz Hisyam

dan yang paling latest..

Ahmad NaQeeb al-Faesy Bin Mohd Fadhli...

TulipUngu:::
4/5 i yang bagi nama..huhuhu..
Alhamdulillah,tahun ni jer saya dapat dua anak buah..
syukur..atas kesempurnaan ciptaanMu..

No comments:

Post a Comment