Pages

Thursday, August 25, 2011

Ampun maaf dipinta..yea..yeaa nak balik!

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum WBT...
Mahu kembali kepada kasih sesuci FITRAH di Aid Mubarak ini,saya yang lemah lagi serba kekurangan ini memeohon ampun dan maaf atas segala khilaf kepada semua sahabat sahabiyyah saya...

SRA al-Ansoriah
SMU (a) al-Ansoriah
Maahad Ahmadi,Tanah Merah
Kolej 12,FBMK UPM,Serdang dan yang mengenali
Kenalan dan rakan seperjuangan di IPGM Kampus Teknik,K.Lumpur
Warga SKBBSB,Sungai Buloh..'anak2' SKBBSB juga...dan warga kerja yang lain..

Rakan taulan yang mengenali..

Saudara mara,sepupu sepapat yang selalu mengikuti perkembangan blog marhaen ini..

Maaf..maaf dan maaf..

Kad raya yang tak sempat diedarkan pada semua..

pengganti diri,saya copy balik untuk mudah nak baca isi kandungannya..

Bismillahirrahmanirrahim…

Assalamualaikum WBT…

Berkat kasihNya di Madrasah ramadhan saya temui ini,Ramadhan adalah pembuktian cinta, pada setiap ruang dan waktu yang berpuluh-puluh berlipat ganda, Ketundukan adalah cinta, Kebajikan adalah cinta, Derma adalah cinta, dan menata hidup lebih dewasa adalah cinta. Ramadhan, saat memberi makna istimewa pada cinta kita. Kita telah bersama dalam ukhuwah semoga kelak kita dipertemukan oleh-Nya dalam ukhuwah pula, amin.

Seluhur kasih,saya Noor Farawahida Din hamba yang tercipta dan dicipta oleh Allah Azza Wajalla merendahkan diri merafak sembah memohon diampunkan segala kekhilafan diri,ketelanjuran saat berteman dan kealpaan serta keangkuhan ketika berbicara.Mohon maaf hujung rambut hingga hujung kaki duhai sahabat.

“Untuk lisan yang tak terjaga, janji yang tak terpenuhi, hati yang kerap berprasangka, dengan penuh keikhlasan mohon maaf lahir batin

Akhir Sekali,syukur pada Pencipta kerana mengurniakan saya sahabat sebaik awak..Saya sayang kamu selamanya…

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Kasih Sesuci Lebaran

Tulip Ungu 1432H

TulipUngu:::Bila Idul Fitri adalah lentera,
izinkan membuka tabirnya dengan maaf agar cahayanya menembus jiwa fitrah dari tiap khilaf
Selamat Hari Raya Idul Fitri 1432H…
Bila ada kata terselit dusta, ada sikap membekas lara & langkah menoreh luka, semoga masih ada maaf tersisa.
“minal aidin wal faidzin”

No comments:

Post a Comment