Pages

Tuesday, June 07, 2011

Merajuk..!

Assalamualaikum WBT...

Menghabiskan 2 minggu cuti di kampung halaman.
Merajuk hati dengan blog sebenarnya..
Seminggu sebelum pulang ke kampung
x boleh nak sign in smpai sudah blog ni..
banyak prkara yang mahu dipatrikan diruang ini
sehingga saya perlu menyenaraikannya
dalam buku catatan saya..huhuhu..

7 JUN 2011 selasa
Hari ni barulah boleh sign in...

Syukur..syukur..

Namun,saya mahu gunakan peluang yang ada untuk mengucapakan Barakallahulakuma wajama'a bainakuma fi khair..Moga Bahagia hingga hujung nyawa kepada sahabat saya yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan..Rozilawati dan pasangan,Siti Aishah dan pasangan,Nurul Hudha dan pasangan srta beberapa lagi sahabat yang sentiasa saya doakan kebaikan dan kerahmatan Allah dalam kehidupan baru kalian...

No comments:

Post a Comment