Pages

Sunday, June 26, 2011

S.E.L.S.E.M.A

Awat yang manja sangat nihh?? Selsema pun nak bagitahu orang ka??

Seminggu lebih saya berpanas sebab kena incharge perbarisan kanak2 riang sempena temasya sukan SKBBSB,sudahnya saya diserang gejala abnormal dengan panas kepala,batuk2,bersin dan mula mencambahkan simptom2 nak demam(walaupun dlm hati x nakkk)..

Malah ianya secara automatik telah membantutkan hasrat dan impian suci saya untuk 'bersedekah' kepada warga SOGO dan ARKED yang terdapat di Jalan Masjid India.

Sungguh saya akui agak terkilan bila tidak dapat menyalurkan sumbangan tersebut.

Bahkan ianya secara tidak langsung telah mematahkan semangat saya untuk berjejak kasihan dengan teman seperjuangan saya di kota metropolitan itu.

Namun,

Alhamdulillah saya bersyukur walaupun penat, banyak ilmu dan pengalaman baru yang saya perolehi daripada aktiviti tersebut.

Peace..No War!!

Tulip Ungu :: Kadang2 Skeptis dengan kemampuan diri sendiri..!

No comments:

Post a Comment