Pages

Friday, September 17, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf Zahir dan Batin.

Assalamaualaikum WBT dan salam sejahtera.Emmm rasanya masih belum terlewat untuk mengucapkan Selamat Hari Raya pada semua rakan-rakan dan para kenalan saya.(huhu..hakikatnya dah terlewat sbb hari ni dah raya ke 8..)


Luhur ucapan dari hati yang tulus..ampun maaf dari hujung rambut hingga kehujung kaki diatas segala kekhilafan diri yang nyata dan yang kurang nyata..(yg buat2 tak tau..) siapalah saya untuk menidakkan kenyataan ini..Sebab setiap manusia itu tidak akan terlepas daripada melakukan kesilapan...(helah bela diri lagi...!)


Terima kasih semua kerna pernah sudi menjadi sahabat,kenalan dan taulan saya sepanjang perjalanan hidup saya bermula dari sekolah rendah,sekolah menengah,universiti,maktab dan alam pekerjaan..banyak kenangan indah pernah kita lakar bersama..


Okessla saya agak kesibukkan hari ni coz sat lagi ada solat hajat upsr kat school.6.45 nk p skul..Okessla undur diri dulu..walau hakikatnya banyak sangat benda nak citer..huhuhu...


Selamat Hari Raya...

No comments:

Post a Comment