Pages

Saturday, May 21, 2011

Sebuah Karya Pendidik Berintegriti

KURSUS LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN
TAJUK : INTEGRITI DALAM PERKHIDMATAN
TARIKH : 21 MEI 2011 (SABTU)
TEMPAT : INTERNATIONAL HOTEL,KUALA LUMPUR

Alhamdulillah,selesai sudah Kursus LADAP pada hari ini
Sangat best pengisiannya,saya sangat suka
dan gembira memperolehi ilmu baru mengenai integriti
dan nilai kebertanggungjawaban dalam perkhidmatan...

Dalam dok syiokk tu
saya sempatlah juga menterjemahkan
betapa ber'integriti'nya saya
saat panel bercakap kat depan
saya duk khusyuk melukis...

Nanti saya kongsikan apa dia input berguna yg saya perolehi..

La nie saya mahu tunjuk
apa yang saya lukih dulu..


Kalau mia ada masa saya melukis
mesti banyak benda yang dia suruh sy lukis..

Kejap lagi...

Mia : Kak lukih kambiang (kambing)
kak lukih ayam..
Kakak..kakak tepi ni lukih itik ngan anak2 dia sekali..
Hah kat dalam semak ni kak lukih katak dehh..!

Kakak : ok2 kak lukih...

Mia : Kak..kak dekat pondok tu kak jangan lupa
lukih selipar...

Kakak : Ooo yeahh baby,untuk kamu semuanya
kakak sanggup..!!

Nahh..inilah hasilnya
betapa tak berjurusnya saya...

Jangan bimbang ilmu tentang itu (integriti)
masih melekat lagi..

Yang ni selingan ja,
lama benar dah tak melukis..

No comments:

Post a Comment