Pages

Sunday, February 07, 2010

Antara Tesco D'Sara dan Nostalgia Indah..

Hari ni tak tau nk wat pe kat umah,diriku pun mengajak rakan serumah p Tesco Damansara..Lama benar x p sana..

Ingat nak p lps asar tapi takut balik malam lalu aku amik keputusan nak p kul 3.30..baru je nak kuar rumah,mak aaai hujan bukan main lebat jadi terpaksalah kami tunggu hingga hujan reda..

Kul 3.55 baru leh kuar,itupun masih hujan tp xla selebat tadi..

Sampai kt Tesco,susahla plak nk dapat parking,nasib baikla ada sorang pak cik tu tolong booking untuk kami dari jauh.Thanks pakcik,moga Allah merahmatimu...

Nostalgia itu muncul kembali...

Restoran Santai yg menyimpan kenangan indah buatku..
Sebenarnya melintas je di perkarangan Tesco dan The Curve aku rasa cukup sebak kerana tempat ini meninggalkan nostalgia indah buatku sepanjang 2007,2008 dan 2009.Boleh dikatakan every weekend kami akan datang bersantai,shopping dan makan2 kat cini..Kini kenangan itu menjengah satu persatu..Emosiku bercelaru memikirkan semua itu..Indahnya saat dan tika itu..

Dikerusi inilah kenangan itu terlakar
Tunggu hujan reda...huhu..

Posing sebelum kuar...
Betapa lebatnya hujan petang tadi...
Kini,Nostalgia itu muncul kembali.Walau sebak walau sedih aku tidak mampu untuk memutar kembali kenangan itu..semua itu berlegar2 dalam ruang ingatanku..Jauh disudut hati aku damba dan rindukan saat itu kembali menerjah sisa hubungan kita yang kian pudar...Pudar dek kerana tuntutan kerja,jarak dan tanggungjawab sebagai seorang bergelar isteri..
Hasnida: "Moga kebahagiaan terus mengiringi hidupmu bersama suami dan anak"
Maznah:" Hari bahagiamu akan menjelma bulan Jun nanti,keterbatasan waktu menyebabkan kita jarang bertemu,namun ketahuilah kaulah sahabatku dunia akhirat"
Nira:" My bestfriend,coraklah kehidupanmu dengan caramu."Apa yang pasti janganla jual mahal sangat nanti x laku...Kau sahabat kau teman.
Liza:" Ehhemm,dengar cerita ada orang nak masuk meminang"...Alhamdulillah kebahagiaanmu kebahagiaanku jua...Moga hubungan persahabatan ini terus kekal buat selamannya...
"MUTIARA DAMANSARA,Kenangan,Nostalgia dan Memori itu menerpa satu persatu.."











No comments:

Post a Comment