Pages

Tuesday, July 21, 2009

Selamat Hari Lahir...

Selamat hari jadi,selamat hari jadi,selamat hari jadi ra ra,selamat hari jadi…

Selamat hari lahir yang ke 26 tahun, Moga terus berada dibawah lembayung rahmatNya…Didoakan moga dimurahkan rezeki dan yang paling penting dicepatkan jodoh.Tak gitu? Maklumla dah 26 tahun.
Dikesempatan ini, diucapkan jutaan terima kasih kerana sudi menjadi sahabat , rakan dan temanku yang sentiasa mewarnai dan menyinari perjalanan hidupku.

Terima kasih juga kerana sabar melayani karenahku sepanjang kita bersama…

Nira,sahabatku dunia akhirat,

Indahnya saat itu, saat kita sama-sama berjuang untuk sama-sama ke menara gading. Bermula dari SMU (A) al-Ansoriah , Maahad Ahmadi.Disinilah kita mengenal erti sebuah pengorbanan dan keikhlasan dalam persahabatan.

Alhamdulillah kita sama-sama berjaya menjejakkan kaki ke menara gading dan terus lagi bertungkus lumus menelaah pelajaran.Apa yang pasti , aku lebih bersemangat untuk terus berjuang kerana adanya dirimu teman…

Memang kau terlalu istimewa buatku, kerana dikala aku dalam kesedihan kau datang menenangkan aku.Adakala semangatku hilang, kau datang meniupkan semangat buat diriku…Kadang-kadang aku sukar mengawal kemarahan kau menyabarkan aku.

Apa yang paling penting , apa-apa saja rahsia atau masalah yang aku alami buat setakat ini kaulah orang pertama yang aku ceritakan…Terima kasih kerana sudi menjadi pendengar yang setia…

InsyaAllah kita akan terus menghargai antara satu sama lain dan akan terus menjaga persahabatan ini hingga akhir hayat…

My Best Friend…

Sahabat selamanya..
Noor Farawahida Bt Din

No comments:

Post a Comment