Pages

Friday, July 31, 2009

Rinduku terlerai gak akhirnya...

Lama bebenar aku tak up date blog ni,nak wat camne balik kampung.malas nak angkut benda alah ni balik kmpung walau ku tau aku memang tak boleh berpisah denganya..Apa yang au tahu aku nak balik kampung cz rindu sangat pada mak abah,adik beradik na ank buah..



3 hari balik kampung best giler2 rasa,sebenarnya cuti 2 hari je 1 hari lagi cuti sendirian berhad,demi family ku rela korbankan segalanya especially demi melepaskan rindu dendam buat baby mia leena.



Hari pertama makan buah2,rambutan durian lps tu p petik sayur2 kt belakang umah kt kebun abah.Rasa macam zaman kecik2 lak,dulu abah memang suka sangat nanam sayur pastu sibuk ngan bisnes abah tak sempat nak nanam2 sayur.



Lepas habis kursus haji bulan lepas abah kembali dengan hobi lamanya best sangat skang kt belakang umah.Tapi sory la x smpat nak candit2 kt kebun abh..balik len kali nk candit byk2 ngan pokok kacang,cili,terung ,kangkung.Rasa x saba nk balik 21 ogos ni.



Hari kedua sibuk p beli brg2 brtunang adik lak.Eeeii saat begini serabut lak,jiran2 duk tanya kakak bila lak nak kawin?? ni la soalan yang paling yang menyerabutkan minda dan nuraniku..Tapi aku selalu jawab tunggu masa dan saatnya akan saya invite sume,muaha...lantas aku meminta diri p ke dapur.macam tu la situasi aku apbla disoal dengan soalan sedemikian.



Hari ketiga lak,apa lagi "Dr saya sakit kepala,migrain.Buat MC untuk sy"..Emm dah tau dah nak mintak MC...muahaha,hari ke3 kan cuti sdn bhd,lpas ni x wat lagi.Tapi lau balik kg memang susah nk p KL balik sayang k tinggai umah.



Malamnya bertolak p KL ngan my bestfriend...huhuhu..demi tugas ku rela berkorban.

No comments:

Post a Comment