Pages

Wednesday, January 20, 2010

Abah rehat umah...

Pukul 10 tadi abah call,aku ngah masak.
Masuk bilik call abah balik cakap ngn Mia Leena
Tau aper mia cakap
Dia cakap Kak nangis huhu..2 kali dia cakap benda sama.
huh malu aku ngan abah..
aku nangis pun coz rindu kt si kecik tu la...
Waaaaawaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tapi,
jiwa aku agak tak tenteram ckit
abah cakap abah x sihat..

Ari tu pun sebelum aku mai KL
Abah baru je segar demam n dia nk p jumpa dr. Permata Hijrah
nak check rabun dia makin teruk...
Tup tup ,
Tadi abah kata x berapa sihat
Sakit kaki gout hari tu lum baik

Aku cepat rungsingla
Nak balik kemehe, ada program kt skul hr sabtu ni...
Tugas....Bertugas....

Apa2 pun aku doakan moga abah cepat sembuh
Kami anak2 masih ketagihan kasihmu bah
Sayang kami padamu tiada penghujungnya
Selaut kasihku jua padamu abah
Setulus doaku diakhir sujudku jua buatmu mak dan abah.
Kami Sayang Abah...

No comments:

Post a Comment