Pages

Thursday, November 12, 2009

25 Tahun 9 Hari

Seusia 25 tahun 9 hari kelahiranku yang lalu,aku bermimpi..diriku sememangnya mengetahui mimpi adalah mainan tidur namun mimpi yang satu ini ku rasakan sangatlah pelik bin ajaib!!!

Hari tue biasa je,sebagaimana rutin2 biasa.Balik kerja solat maghrib nak tunggu isyak baca quran dulu lepas tu solat isyak then buka laptop update blog sampai kul 2 pg baru tdoo...

Masa ngah syok2 tido,diriku bermimpi..aku menerima satu pesanan ringkas tidak bernombor melalui enset.Diriku mengamati pesanan yang di hantar,ayatnya sungguh padat dan ringkas.Nak tau apa dia tulis?? Pesanannya berbunyi " Carilah Pasangan Hidupmu".Cukup padat dan membuatkan aku berfikir 2 3 jenak..Inikah yang dikatakan seruan??Sukar untuk aku tafsirkan.
Adakah sudah tiba masanya untuk aku memikirkan masa depanku dari sudut yang lain,selain daripada kecemerlangan dalam kerjaya...Entahla...

No comments:

Post a Comment