Pages

Saturday, October 01, 2011

'Boleh bernafas semula'

Bismillahirrahmanirrahim..

Kesibukan tugas dan pelbagai perkara yang diamanahkan sejak kebelakangan ini membuatkan saya rasa bebanan yang maha berat sedang saya pikul.Selagi segalanya belum selesai rasa tidak tenang dan sedikit keluh kesah.Badan penat DIA je maha tahu,tapi otak masih ligat memikirkan agenda2 untuk esok..dan sungguh tak sabar2 menunggu esok..agar segalanya cepat2 selesai.

Alhamdulillah 01 oktober nan indah,terasa seperti saya berjaya mengalih jauh2 batu yang menghalang perjalanan saya dan secara tidak langsung membenarkan saya untuk bernafas semula.Syukur,tanpa kerjasama semua rasanya tidak mampu saya lakukan ini semua.Terima Kasih kepada semua yang banyak membantu.

Sungguh tenang dan puas hati bila segala perkara telah selesai mengikut apa yang dirancangkan.Sedikit kelemahan dan kekurangan pengalaman akan dijadikan azimat berguna untuk kendalian event2 yang lebih mencabar dan lebih sempurna lagi pada masa hadapan.

TulipUngu::: Kata Bonda "Buat apa sahaja ikhlas kerana Allah,insyaAllah akan dipermudahkan".

No comments:

Post a Comment