Pages

Wednesday, July 28, 2010

Rasa ralat..huhuhu

Walaupun GB dah bg keizinan untuk tarik diri dari Kem Perkhemahan Perdana tapi rasa ralat lah pulak pada orang yang kena menggantikan tempat kita..huhuhu..Sebulan lepas,Padahal saya dah maklumkan pada GB tarikh tersebut saya perlu balik kampung ada urusan penting...(orang sengaja bgtau awal2 takut jadi macam ni,last2 nama masih ada dalam senarai fasilitator).
Semalam,diputuskan bahawa "kalau ada pengganti ok,saya bagi kelepasan pada awak.."(..waa dah terkinja dlm hati..tapi...) Minta maaf banyak2 pada yang terpaksa menggantikan tempat saya..Komitmen saya lebih diperlukan di kampung pada ketika itu.Agak ralat diatas kekhilafan ini,namun sebenarnya saya telah memaklumkan semua ini sejak awal kpd pihak urusetia..Mungkin miss information,nama sy masih tercatat dan bila perlu dicarikan pengganti perkara ini agak ber'isu'..Sekali lagi mohon seribu kemaafan,namun sehingga ke saat ini masih merasa dilema untuk balik..walaupun GB dah bagi keizinan secara rasmi..

No comments:

Post a Comment