Pages

Thursday, July 08, 2010

Dah setahun rupanya..

Pejam celik pejam celik eh dah setahun rupanya..hari ini 08 Julai 2010 bersamaan 25 Rejab 1431H..Maka genaplah setahun usia noorfarawahida.blogspot.com..lahirnya blog ini sekadar mengisi kelapangan waktu..betul2 hari pertama selesainya pengajian di Institut Pendidikan Guru Malaysia..



Mungkinlah gelora jiwa dan gelodak rasa yang begitu memaksa menyebabkan terdetik dihati untuk mewujudkan blog ini..walau tidaklah secanggih dan seindah blog orang lain,namun saya rasa cukup bangga dan puas hati kerana semua ini saya lakukan tanpa seorang guru pun..guru terbaik saya ialah menerusi pembacaan memahami step by step instruction yang ditulis akhirnya inilah hasilnya...memandangkan banyak lagi perkara yang perlu dipelajari,insyaAllah dari masa ke semasa segala ilmu dalam berblogger ni akan terus di up to date...



Walau dalam apa keadaan sekalipun insyaAllah,saya akan terus menjaga kesucian blog ini daripada unsur2 umpatan dan kejian serta unsur2 yang melalaikan..walau pengisiannya 75% lebih kepada cerita Nur Damyaa Harleena je,tapi luhur saya katakan itulah satu2nya insan yang kerap kali singgah dalam hati saya buat masa ini..Mana mungkin apa yang terlintas difikiran pada ketika itu mampu dibiarkan begitu saja..maka terungkaplah sedikit sebanyak tentang dia disini...selebihnya mengenai diri sendiri..sebenarnya bukan berniat membuka pekung didada dan juga bertujuan berbangga diri..ianya sekadar luahan rasa untuk dikongsi bersama dan untuk diambil baikknya dan ditegur buruknya..Walau bidang penulisan agak tersasar dari portfolio saya namun ketahuilah dengan menulislah membuatkan saya BAHAGIA,SEMPURNA dan TENANG..Sukar untuk dinyatakan tapi itulah hakikat yang saya alami..walau tidaklah sehebat penulis2 terkenal..namun pada saya ini semua cukup membuatkan saya benar2 puas...
Terima kasih yang tak terhingga pada yang sudi singgah dan berkunjung kesini,ucapan time kashih juga pada kengkawan yang menyokongku untuk terus menulis..huhuhu..malu sebenarnya nak mengapearance myblog for publish cz x santek and x canggih macam orang len,nak tanya maluuu(huhuhu gataiii)...walau apapun kepuasan adalah segalanya..tapi kalau menulis macam orang nak p brperang (nak cepat,bizi dan kalut) rasa tak puas hati gak..

No comments:

Post a Comment