Pages

Friday, September 11, 2009

Menunggu detik keramat itu..

InsyaAllah detik keramat itu akan mempertemukan insan2 yang pernah sama2 melakar memori indah dalam hidupku suatu ketika dahulu..Singkap kembali jendela usang itu,aku rasa cukup bahagia sekali menitip kalungan kenangan bahagia yang pernah kita cipta bersama..
Satu persatu kenangan itu menerjah ruang ingatanku..sama2 berjuang belajar dan terus belajar aku rasa cukup bahagia sekali dipertemukan dengan kalian semua..Disitulah jua aku mengenali erti persahabatan , suka duka menempuhi kehidupan dan pengorbanan serta erti sebuah kasih sayang...tak sabar rasanya nk bertemu dieha,ermy,midah,nira,liza,nida,maz dan ramai lagi...Rupa2nya dah ramai member2 aku dah mengakhiri zaman solo...Firah dah 3 anak,dilah 2 anak, nida sorang...Alhamdulillah aku doakan moga kalian bahagia dengan keluarga masing2 dan moga terus mendapat rahmat dan barakah dariNya...Kebahagiaan kalian semua kebahagiaan aku jua..Syawal ini insyaAllah akan mempertemukan beberapa jiwa yang terpisah ini..

No comments:

Post a Comment