Pages

Wednesday, September 09, 2009

Gembira dan Sedih...

Hari ini tepat jam 9.20 pagi aku menerima dua berita..jengjeng berita gembira dulu ke berita sedih dulu...huhu camni salesman yang aku beli kereta tu bagitau,alhamdulillah no kereta yang aku tender dapat WTA 2216.alhamdulillah syukur yang tak terhingga penantianku dari WSX,WSY berbaloi gak akhirnya...Namun disebalik kegembiraan terselit juga kesedihan...Apa yang menyedihkanku kaler keta yang aku nak lak xde,maybe lepas raya baru dapat..huhuhu sedih ingatkan dapatla sebelum raya..maybe nextweek or after raya baru dapat...lepas dapat je berita dari salesman tu,cepat2 aku bagitau abah,nak tau apa abah cakap " ala kak keta tak takpe bila2 pun, apa yang penting no WTA 2216"..Itula abahku betapa berjuangnya untuk mendapatkan no 2216..tender punya tender ni baru dapat...

No comments:

Post a Comment