Pages

Wednesday, September 09, 2009

Hari Bahagia Itu...

Tak lama lagi kita sume nak sambut 1 syawal..12 hari lagi hari itu bakal menjelma,rasa macam dah x sabar nak balik kampung nk prepared tuk sume2..kuih muih,baju raya n apa yang penting hias rumah cntik2..paling kureng pun lehla basuh2 langsir n ubah suai letak duduk perabot kat ruang tamu utama..Sebenarnya aku tengah pikir ni ruang tamu kedua aku nak tukar warna cat..macam dah lusuh benar kaler purple yang aku cat 2 tahun lepas..Bincang ngan abah dulu la nak kaler apa...Tapi,tapi,tapi sempat lagi ke aku nk cat ruang tamu tu??? eeiii geram sungguh,sehari sebelum raya baru balik manala sempat nk wat sumer tu..Sejak bekerja ni aku memang tak sempat nk wat apa yang selalu aku wat selama ni...Takpela apa yang penting,pada detik dan saat bahagia 1 syawal itu aku dapat bersama berkumpul ngan adik beradik n dapat mengucup hangatnya tangan mak n abah then dapat terus mengecapi anugerah kasih sayang yang tak terhingga ini.

No comments:

Post a Comment