Pages

Friday, September 23, 2011

Saya Rindu Blog Saya!

Cerita tiada kaitan dengan gambar,cuma mahu
menjustifikasikan erti bahagia dengan kehadiran
dua hamba Allah ini..
Ayraa Qaleesya dan Ahmad NaQeeb al-Faesy
(sampaikan ada beberapa invitation malas nk p,
sebab sayang nak tinggai budak 2 orang nihh)
~jgn bg tau orang ye,ni rahsia kite2...~

Assalamualaikum WBT...

Haishh..rindu sungguh pada blog saya nih,namun apakan daya permulaan september yang x berapa elok turut sama merosakkan mood mahu menulis saya.

Jadi,saya hanya mampu menjenguk tanpa meninggalkan sebarang jejak lepas daripada last entri.Sungguh tidak produktif, ditambah pula kebizian yang amat dasyat dengan segala laporan,kertas kerja dan open house,open table dan macam-macam lagi.Nak update gambo raya pun xdak masa..Huishh sibuk sungguh..

Terima Kasih Puan D atas jemputan u,i sanggup x puasa demi nk pergi rumah u..(sunat memenuhi undangan).Tak lupa pada kak Ummu,sampai nak nangis pujuk orang pergi..last2 sy prgi buka posa umah beliau.apa2 pun terima kasih byk2..nanti tunggu open house sy plak insyaAllah..

Alhamdulillah,kalimah syukur penuh makna.Syukur padamu ya Allah, walau tanpa suara hati tetap berkata..Terima Kasih atas segala anugerahMu..

No comments:

Post a Comment