Pages

Friday, June 04, 2010

Selamat Pengantin Baru..

Selamat Pengantin Baru kepada sahabat sahabiah rakan taulan yang sudi menjemputku dan yang masih sudi menyimpan tulus kudus ingatan kalian kepadaku...Tak kiralah kawan satu sekolah di Maahad Ahmadi,Sahabat satu UPM dan taulan yang pernah kukenal di Maktab Perguruan Teknik serta yang baru mengenali di SKBBSB.Terima Kasih atas jemputan kalian..InsyaAllah jika tiada aral,hadir jua diriku di hari bahagia kalian..

Sekadar doa,Semoga berbahagia dengan pilihan kalian dan moga keberkatan dan kerahmatan Allah jua memayungi kehidupan berumah tangga kalian.Berterusan mendapat rahmat dan hidayah dariNya dan bahagia hingga akhir hayat..

Nak tulis satu2 memang banyak jemputan,tapi hakikatnya saya begitu terharu dengan jemputan yang insyaAllah akan mmpertemukan insan2 yang telah 7 tahun terpisah.Tiada halangan insyaAllah kita semua akan bersua jua..

Tak lupa kepada insan yang pernah mengisi kekosongan hati suatu ketika dulu,Selamat Pengantin Baru awak,..Semoga berbahagia dan memperolehi keberkatan dalam melayari bahtera rumahtangga..dan sy masih terus berpegang pada azimat ini "Allah maha mengetahui setiap caturan yang ditentukan untuk kita.."

No comments:

Post a Comment