Pages

Tuesday, August 27, 2013

Saya Bahagia..

Assalamualaikum..WBT

Terlanjur rindu pada ruang ini,namun apakan daya kesibukan senantiasa menyelubungi diri.

Alhamdulillah,saya bahagia.Lengkap sudah kehidupan saya dengan kehadiran My Lovely Husband Mohd Zulhaimi dan Kelahiran Cinta Hati Kami Ahmad Meeshary al Afasy pada tanggal 030313..

Syukur..syukur
Saya benar-benar bahagia.
Segala yang saya hajatkan terlaksana.

Mengambil nama Meeshary sempena nama seorang tokoh Qari dari Mekkah Syeikh Meeshary Rashid al Afasy semoga anakanda saya juga menjadi bakal Qari kelak..ameen.

Bahagia dan membahagiakan
Terima kasih buat suami tercinta kerana begitu menyayangi dan mencintai sayang apa adanya.Sayang SAYANG Abang dunia akhirat..Thanks God atas anugerah 2 lelaki ini dlm hidup saya.


Ahmad Meeshary al Afasy Bin Mohd Zulhaimi

No comments:

Post a Comment